Toimitilat ja työympäristö pandemian jälkeen -webinaari ti 5.4. klo 13-14
10.3.2022, KT Interior
Muuttuvat toimitilat ja paluu toimistolle – Miten teet toimistosta houkuttelevan työntekijöille?
KT Interior järjestää webinaarin aiheesta toimitilat ja työympäristö pandemian jälkeen. Tule mukaan kuuntelemaan ja oppimaan millaisia ratkaisuja toimitiloissa ja työympäristöissä on hyvä ottaa huomioon, kun suunnitellaan uuden ajan toimivaa työympäristöä. Ilmoittaudu mukaan >>
Toimitilat ovat uudistumisvaiheessa, sillä pandemia on pakottanut monet tekemään etätöitä ja työn paikkasidonnaisuus onkin muuttunut radikaalisti monissa organisaatioissa. Webinaarissa paneudutaan toimitilojen ja fyysisten ympäristöjen kohdanneisiin muutoksiin ja siihen, millaisia muutoksia tilasuunnittelussa on hyvä ottaa huomioon, kun etä- ja lähityötä yhdistetään.
Webinaarin agenda:
- Mihin tarkoituksiin toimistoja tarvitaan ja miten niihin saadaan houkuteltua työntekijöitä?
- Erilaiset tilat uudenajan toimistoissa: kohtaamistilat, muuntuvat tilat ja keskittymiseen soveltuvat tilat
- Ideoita ja inspiraatiota muuttuvien tilatarpeiden kalusteratkaisuihin
Tässä webinaarissa saat kattavan ja käytännönläheisen tietopaketin muuttuvien toimitilojen suunnitteluun ja paljon inspiraatiota sekä käytännönläheisiä vinkkejä suunnitteluun. Webinaarin järjestänä toimii KT Interior ja webinaarin asiantuntijana puheenvuorossa on KT Interiorin työympäristöasiantuntija Pirre Niilijärvi-Kekkonen.
Kenelle: Webinaari on suunnattu toimitilojen muutoksien parissa työskenteleville henkilöille, kuten suunnittelijoille, henkilöstöhallinnon asiantuntijoille ja -johtajille, toimitilojen johtajille sekä niistä vastaaville henkilöille ja kaikille niille, jotka haluavat nostaa toimitilansa uudelle tasolle ja kuulla miten toimistoista tehdään houkuttelevia.
Webinaari on suomenkielinen ja maksuton. Muistathan laittaa webinaarin kalenteriisi.