Usein kysytyt kysymykset

Olemme ostamassa tuoleja yritykselle, joustatteko hinnassa?

Jos olette ostamassa useamman kappaleen erän, lähettäkää yhteydenottopyyntö asiakaspalveluumme ja liittäkää siihen tuolin nimi ja vaihtoehto sekä tilattava määrä. Kokonaishinta isommille tilauksille lasketaan aina projektikohtaisesti. Tarjous- ja hintapyynnöt verkkokauppa@ktinterior.fi

Miten voin palauttaa tuotteen jos se ei vastaakaan odotuksia?

Ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi. Mikäli päädyt peruuttamaan tilauksen ja palauttamaan tuotteen, sovi asiakaspalvelumme kanssa palautuksen järjestelyistä. Palutettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoinen ja pakattuna alkuperäiseen tai vastaavaan pakkaukseen. Huomioithan, että tilauksen peruutusoikeus on voimassa 30 päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta ja että vähennämme palautuskuljetuksen kulun palautettavasta ostohinnasta.

Onko muita värivaihtoehtoja mahdollista tilata, kuin mitä verkkokaupassa on saatavilla?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerro, mistä tuolista on kyse ja millaista räätälöintiä olette ajatelleet. Asiakaspalvelumme lähettää teille mahdollisen värikartan ja hintatiedot eri räätälöinneille, sekä ilmoittaa toimitusajan.

Mitä teen, jos minulle toimitettu tuoli on rikki tai se ei ole sama minkä tilasin?

Ilmoita asiasta viipymättä asiakaspalveluumme. Suhtaudumme reklamaatioihin sekä virheellisiin toimituksiin vakavasti. Hoidamme tämän kaltaiset tapaukset aina siten, että siitä on teille asiakkaana mahdollisimman vähän vaivaa.

Tuolin säätäminen itselle sopivaksi tuntuu vaikealta, mikä neuvoksi?

Jokaisen tuolin mukana tulee siihen kuuluvat käyttöohjeet. Käyttöohjeista selviää miten ja mistä eri säädöt tuoliin tehdään. Mikäli tarvitset lisäapua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

 

Jos verkkokaupastamme ei löytynyt sinulle sopivaa ratkaisua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Puhelin: +358 (0)10 235 1900
Sähköposti: verkkokauppa@ktinterior.fi
www.ktinterior.fi

Back to top